Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Колега,единствената разумна заменка на Лоджи са Денсо!Като компромис е по-добре да сложиш турски шампионки за 2 лева,отколкото нещо друго,което не знаеш дали ще му се изсипе изолацията вътре!Последните,ако не се скапят за 500 километра , се държат още около20 000 доста прилично.
    Извън майтапа,Лоджи можеш да си купиш,най-близо от Серрес!Струват между 14 и 20 евро!Карат над 100 000км.
    Ако не ти се ходи до там си взимай Денсо!
    Ако ти смърди от ауспуха,най-вероятно ти се е скапал катализатора и за това не ти работи колата!Най-вероятно,свещите ти не са виновни!Запушен е ауспуха!

    Всичко това си е лично мое мнение!
    Мордохай, от тези шампионките от по 2 лв. ми дойде до гуша вече защото наистина се скапват за 500-1000 км. пробег. В момента съм с едно Денсо, което се държи добре, но не е достатъчно усещам че може и по-добре. а за Лоджи не ми се ходи чак в Серес. Катализатора ми е махнат още преди 15 000км. и на негово място имам резонаторно гърне, а не права тръба, а останалата част от генерацията ми е оригиналната вече на 160 000км.. мина ми през ума че е възможно от самият ауспух да мерише ама то си мерише ужасно. като паркирам в гаража и после много смрад която наподобява сажди и амоняк. иначе колата върви добре, не е мудна, държи си много добри обороти на празен ход. Чух че БОШ Супер+ (тези новите с никеловите електроди) били много добри свещи, незнам обаче как се спогаждат с Алфа и с Боксер-мотор.
    In God we trust, all others pay cash.
    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
    Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

    Comment


    • Това за шампиона го забрави!Казах го на майтап!Такава смрад се получава от катализатор.Може някое парче от стария да е запушило гърнето и да смърди.Другото е от гаден бензин.Тогава пак няма да ти върви колата и ще смърди ужасно.За свещите бих ти препоръчал да ги свалиш и замериш разстоянието между електродите.Трябва да е 0.8!По някои каталози се дава и 0.9,но за мене от опит 0.8 си е добре.Бош вадят непрекъснато нови неща и някои от колегите са много доволни.Но първо си провери твоите,а после се впускай в купуване на нови!Не разбрах Денсото какво е и на колко километра!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Това за шампиона го забрави!Казах го на майтап!Такава смрад се получава от катализатор.Може някое парче от стария да е запушило гърнето и да смърди.Другото е от гаден бензин.Тогава пак няма да ти върви колата и ще смърди ужасно.За свещите бих ти препоръчал да ги свалиш и замериш разстоянието между електродите.Трябва да е 0.8!По някои каталози се дава и 0.9,но за мене от опит 0.8 си е добре.Бош вадят непрекъснато нови неща и някои от колегите са много доволни.Но първо си провери твоите,а после се впускай в купуване на нови!Не разбрах Денсото какво е и на колко километра!
        Денсото е W22EP-U (Iridium power: IW22, Iridium tough VW22) по каталог това е за Алфа 1.4 i.e.
        на 4000 км са. Колата я карам само с хубав бензин сипвам й от ОМВ само Карера95, защото знам че обикновенните 95 са гадни на всякъде. Ще проверя какво е разстоянието между електродите на всяка една от свещите. А иначе мисля че си много прав затова че може би има парче от катализатора заседнало някъде по гърнетата защото тази миризма от ауспуха е много странна. Ако не работи добре двигателя, гори масло, гори от антифриза знам как мерише ама то това е ужасно, плюс това не излиза никакъв пушек от ауспуха. сега на 17-ти съм планирал смяна на всички гърнета, че са станали като че от ивицата Газа се връщат--целите нацъфкани особено средното
        In God we trust, all others pay cash.
        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
        Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

        Comment


        • Щом са на 4 000 км,изобщо не ги пипай!Най-вече не си и помисляй да ги чистиш с шкурка или нещо подобно,че от иридиум ще станат на калаени!
          Явно проблема ти е в ауспуха!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Щом са на 4 000 км,изобщо не ги пипай!Най-вече не си и помисляй да ги чистиш с шкурка или нещо подобно,че от иридиум ще станат на калаени!
            Явно проблема ти е в ауспуха!
            OK.Няма да ги правя калаени. Мерси за съвета. единственото което ще направя е да проверя разстоянието между електродите. в каталога на Денсо пише че фабрично са регулирани на 0.7 , а ти каза да ги направя на 0.8
            на 18-ти живи и здрави ще го сменя ауспуха и ще пиша какви са резултатите. Мерси още веднъж
            In God we trust, all others pay cash.
            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
            Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

            Comment


            • Здрасти и от мен. Имам един лаишки въпрос за първата степен на вентилатора. На диагностика видях, че вентилатора се включва за пръв път на 98 градуса. Днес чета, че за моя двигател (металният капак) това е температурата на втората степен, а на първата трябва да е 92 градуса. Значи нямам първа степен! Само че като извадя буксата на температурния датчик на термостата се включват една след друга и двете степени. Някой има ли идея какво става?
              146 1.6TS CF1 '98

              sigpic

              Comment


              • Виж си реостата над радиатора!Има бая писано за него!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Виж си реостата над радиатора!Има бая писано за него!
                  Четох сутринта за тази джаджа, но мислех, че ако не бачка, въобще няма да имам 1-ва степен.
                  Как да разбера дали е аут? Някакъв бушон или нещо подобно имало отдолу. Той ли изгаря?
                  146 1.6TS CF1 '98

                  sigpic

                  Comment


                  • Представлява просто един двоен реотан.Най-често се разкача някой край.Ще го откриеш точно под предната гредичка.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Ако се включват и двете степени, няма как да е изгорял реостата. По-скоро нещо по управлението не е в час. Не знам на тоя мотор перката дали е с датчик на радиатора, или се управлява от ЕКУ-то
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Виж си реостата над радиатора!Има бая писано за него!
                        Колега, сигурен ли си, че на 146 има реостат?
                        Преди време сменях термостат и "специалистите" от сервиза казаха, че тоя модел се управлява само от датчика на термостата.
                        След смяната само на термостат включването на перката стана неконтрулируемо при извънградски цикъл с 90км/ч. Ту включи, ту изключи.
                        Преди перката включваше на 92 и изключваше на 90.
                        Ако имате идеи.
                        Иначе сложих термостат на EPS, не намерих Behr и си мислех, че оттам е проблемът. Засега допреди да прочета, че имало реостат бях вдигнал ръце от тоя проблем.
                        Някои казват, че така перката ще изгори...
                        --------------------------------
                        Алфа Ромео 146 1.6 Т.Спарк '98

                        Comment


                        • само 145/146 без климатик нямат реостат и са само с една степен на перките.
                          реостата е мощен резистор,зелен е на цвят и малко скрит-има и снимки във форума. той не управлява нищо а играе ролята на ограничител което кара вентилатора да се върти по-бавно. релето на втората степен байпасва реостата и така вентилатора се върти на макс.на всички тс-и и жтд двете степени се управляват от ЕКУ-то. когато се включи климатика , задължително тръгва и първата степен на вентилатора. иначе управляващото реле на 1-вата степен е на таблото с бушоните в купето. трябва да си има нарисувано там. общо взето ако не е реостата ще е или релето или нагорял кабел.
                          точка

                          Comment


                          • То извънградско при скорост 90 км/ч не можеш му хвана края,но при градско си личи най-много,как работи.Лично аз ,тая болест я лекувам по много рационален,да не кажа просташки начин,но статута не ми позволява да го изтипосвам тука!За дивотиите си има скайп!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              само 145/146 без климатик нямат реостат и са само с една степен на перките.
                              реостата е мощен резистор,зелен е на цвят и малко скрит-има и снимки във форума. той не управлява нищо а играе ролята на ограничител което кара вентилатора да се върти по-бавно. релето на втората степен байпасва реостата и така вентилатора се върти на макс.на всички тс-и и жтд двете степени се управляват от ЕКУ-то. когато се включи климатика , задължително тръгва и първата степен на вентилатора. иначе управляващото реле на 1-вата степен е на таблото с бушоните в купето. трябва да си има нарисувано там. общо взето ако не е реостата ще е или релето или нагорял кабел.
                              Не на всички. Някои от старите ТС-и са с термодатчик на радиатора. Затва питах по-горе.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • На ЕПЕР-а не видях да има нещо друго освен реостата. Сега е малко валежно тук и не мога да се гъзурча пред колата, но при първа възможност ще видя този реостат.
                                146 1.6TS CF1 '98

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X